09 Januari 2009

Misi "Labuan" ke Kuala Terengganu.

UMNO Labuan dikhabarkan sudah menghantar beberapa wakil ke Kuala Terengganu untuk membantu kempen calon BN, Datuk Wan Ahmad Farid Wan Salleh dalam pilihanraya kecil selepas kerusi Parlimen dikosongkan berikutan kematian bekas ahli Parlimen, yang juga merupakan Timbalan Menteri Pelajaran, Allahyarham Datuk Razali Ismail 28 November lepas.

Antara yang turut dalam membantu kempen pilihanraya di Kuala Terengganu termasuklah Timbalan Ketua Bahagian, Datuk Yunus Kurus, Ketua Wanita, Pn. Hjh Aini Safar, dan beberapa orang lagi dari UMNO Bahagian.

Pejabat Parlimen Labuan juga dikatakan ada menghantar beberapa wakil ke Kuala Terengganu, yang dikepalai oleh YB Datuk Yussof Mahal sendiri. YB dikatakan membawa 11 orang pengikutnya membantu wakil BN berkempen di Kuala Terengganu.

Sungguhpun ini tidak pernah berlaku pada sejarah Labuan, UMNO dan Pejabat Parlimen masing-masing bergerak secara sendirian membantu wakil BN berkempen dalam pilihanraya kecil, diharap, kesemua wakil kita di sana dapat bekerjasama membantu calon BN dalam usaha memenangi semula kerusi Parlimen Kuala Terengganu yang telah dikosongkan. 

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Siapa kata tak pernah..bekas YB dulu pergi Machap Melaka tolong kempen di sana..harap di perbetulkan...