03 Februari 2010

-error-

Banyak artikel-artikel yang saya tulis yang kemudiannya saya set untuk dipaparkan secara automatik pada sekian haribulan gagal, bukan saja gagal malah hilang dari folder. Saya beranggapan agak tidak relevan untuk artikel-artikel tersebut ditulis semula kerana kebanyakkannya sudah disiarkan dilaman blog lain, surat khabar maupun television.

Antara artikel-artikel yang telah saya tulis termasuklah lawatan Ketua Pemuda UMNO Pusat, YB Khairy Jamaluddin ke Labuan, Majlis Penerangan Puteri UMNO Labuan yang dihadiri oleh Naib Ketua Puteri UMNO Malaysia, rumusan laporan akhbar mengenai pembangunan di Labuan, dan Ucapan sempena Hari Wilayah.

Insya Allah selepas ini, saya akan cuba simpan artikel-artikel sebelum dipos dan jika berlaku kejadian seperti ini, sekurang-kurangnya saya ada back up.

Tiada ulasan: