24 April 2009

PEMODA Ke Labuan - Mana LA Riders?

Persatuan motorsikal berkuasa besar dari Brunei Darussalam, PEMODA kini berada di Labuan dalam rangkaian "PEMODA Labuan Kota Kinabalu Ride".

Kelibat motor-motor besar dari Brunei ini dapat dilihat berkeliaran secara berkumpulan di sekitar bandar Labuan dan merentasi kampung-kampung. Sebelah petang tadi mereka dilihat berada di pusat Paintball, yang terletak di Durian Tunjung.

Kunjungan rakan LabuanKini ke pusat paintball tersebut menyaksikan mereka sedang berentap berperang sesama sendiri di arena paintball. Namun amat dikesalkan tiada wakil dari LA Riders ada kelihatan melayan mereka sepanjang berada di pusat paintball. Seorang ahli PEMODA ada menyatakan sepatutnya acara paintball ini adalah perlawanan antara PEMODA dan LA Riders, memandang tiada satu pun dari LA Riders yang kelihatan, maka mereka terpaksa berlawan sesama sendiri.

PEMODA menyatakan bahawa kehadiran mereka ke Labuan telah awal dimaklumkan kepada LA Riders. Jadual serta senarai acara juga ada dimaklumkan.




2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

nah, cuba yg ani..ada yg kuat provok orang tu komen?nada kan?asal cerita politik, baru ya mo komen..come on la, ani pun cerita pasal labuan juga..sian jua blogger, mati2 blogging..kana ucap menyaung2, buruk eh! hits pada artikel politik tetap meletup, pastu apa lagi pada komen? tetap kana komen kaw2..ini mo cerita baru?sikap2 yg sebegini la baru buli kana ckp menyaungi bangsa sendiri..ok stop :) bekenaan PEMODA, suru durang pacut sana rancha2 haha..

Tanpa Nama berkata...

haha.. mcm mana kan ada la riders mun yb pun behantam sandu tu eh.. atu taj bila suda kaya x kan ingat org susah sama jua mcm ketua pemud alabuan tu.. pakistan jahanam bha tu..jagn di undi..