10 November 2008

Pemberitahuan


Labuan Kini tidak mempunyai sebarang akaun, apatah lagi menghantar komen, video atau benda-benda yang tidak sepatutnya di laman YouTube.com. Segala komen atau gambar/video yang dipos di lain-lain tempat atau laman web selain blog ini bukanlah dari pihak Labuan Kini.

Oleh itu, Labuan Kini tidak akan bertanggungjawab atas semua komen, atau bahan-bahan lain yang dipos diluar laman blog Labuan Kini.

Berkemungkinan ada pihak-pihak tertentu yang cuba untuk mensabotaj atau memburukkan imej Labuan Kini, oleh itu "Pemberitahuan" ini dirasakan perlu supaya Labuan Kini tidak akan dikaitkan dengan mana-mana bahan yang diterbitkan diluar laman blog ini kelak.

Terima Kasih,

Labuan Kini

1 ulasan:

Wish_Killer berkata...

asslamualaikum,......heheheh,teknologi sekarang ni bukan mcm dulu lagi.....semuanya lengkap..bukan senang bagi kita untuk halang ini terjadi...namun langkah2 awal seperti membuat notis seperti ini mmg agak baik juga...tidak mahu melibatkan diri...tetapi menuurut komen.labuan kini langsung tidak ada kaitan dengan isu memasukkan video di utube ni..jadi napa bingar?peace